czwartek, 17 stycznia 2013

Wernisaż fotografii Jolanty Krawiec w Muzeum Fotografii 17.01.2013

Jolanta Krawiec o swojej twórczości i wystawie:

Tworzenie to moja pasja utkana ze snów na jawie. Pozostaję niczym wędrowiec, poszukujący dróg wyrazu, by móc oddać emocje i uczucia, tak subtelne i ulotne, będące czasem chwilą, którą marzy się zatrzymać. Pragnę chwytać tę magię, ukrytą w spojrzeniu, często w drobnym geście, czuć ją, flirtować z nią. Tym dla mnie jest portret, to mój Dialog z Magią. Fotografia to instrument, za pomocą którego chcę pokazać to, co niewidzialne, byście poczuli, co bezwonne i usłyszeli, co bezdźwięczne. To mój wewnętrzny świat. Pochodzimy z krainy baśni i legend, w których duchowość, czary i magia grają pierwsze skrzypce.

Więcej o autorce na stronie: www.galeria_niepodzielone.netgaleria.pl

Wernisaż 17.01.2013 (czwartek), godz. 18.00
Muzeum Fotografii
ul. Królowej Jadwigi 14


Wystawa czynna do 9 lutego 2013.





















1 komentarz:

  1. Ja bym tu Kasiu naświetlał na cienie. Na większości zdjęć efekt chyba byłby lepszy :)

    OdpowiedzUsuń